Tugbaelmass inşallah bebekle ilgili bir sorun değildir belki de üşütüyorsundur farkında olmadan ben ilk haftalardan beri azıcık üşüyeyim hemen kasıklarım ve böbreklerim ağrıyor ilk başlarda çok korkuyordum ama artık anlıyorum kendi halimden sıcak tutunca hemen rahatlıyorum