Selam tatlı anneler ben daha önce 3 düşük yaptım şuan tekrar hamileyim 11 haftalık olduk içimde hep bir korku bişey mi oldu diye son 2 gündür midem bulantası geçti ağrım yok kanamam da yok çok şükür ama gebelik belirtisi birden yok olması normal mi 2 gpn önce uyku vardı midem bunaltısı falan acaba normal mi