Bussy_ 36 haftalık oldum, bu süreçte pek çok doktora muayene oldum içlerinde yeliz çolakoğlu.nu tek geçerim çok memnun kaldım ondan. Güleryüzlü ilgili baştan savma iş yapmıyor bütün sorularima cevap veriyor muayene bitti bi an önce odadan çık tavrı yok. Randevu almak için fırsat kolluyorum resmen 😊