Kızlar 35+5 haftalık gebeyim . İki fıtığım var, enfeksiyonum var idrar yollarında … artık çok zorlanıyorum . Var mı aranızda çözüm bulan ben gerçekten bel ağrısından kafamı duvarlara vurmak istiyorum kalkamıyorum oturamıyorduk , e bide tuvaleti cabası beş dk da bir tuvalet yolundayım . Lütfen tecrübelerinizi paylaşın