Hanımlar 11 temmuzda düşük yaptım 13 haftalıkken , eşim tekrar bebek istiyor tekrar aynı şeyleri yaşamaktan biraz korkuyorum bebeğimi düşürdüm sonra kürtaj sırasında çok canım yandı rahmim delik olduğu için birde sezeryan oldum ayni gün içinde bir sürü şey yaşadım benim gibi bu durumu yaşayan varmı tekrar hamile kaldınızmı cvp verirseniz çok sevinirim 💕