Mervefurkann yarın tam 14 haftalık olcaz ve fazlasıyla belli olan bi göbeğim var ama 2 hafta öncesinde benimde gaz şişkinliğim vardı sadece , şimdi hiç inmeyen bir göbüşüm var. Sanırım kişiden kişiye göre değişiyor herkes iç karnın dardır ondan çıkmıştır diyo mesela bana