Bende aylardır normal doğum olmak İçin hazırladım kendimi çok inanıyordum normal doğuracağıma ama pelvisimin çok dar olduğunu söyledi doktorum. 38.ci haftada 1 cm bile açılmam yokmuş. Sezeryan için konuştuk şimdi 38+5 ye seEryan olacağım 😊 olsun kızım sağlıklı olsunda bana yeter. Ama birşeyi merak ediyorum , doğumumdan 20 gün sonra kardeşimin düğünü var. Acaba siz kaç kg ile doğuma girdiniz , şuan kaç kgsunuz ?