Canselyaren Kızlar dünden beri var bu ağrı hem bacak aralarim hemde rahim de ağrı var özellikle yürüyünce 3.hamioeligim ama diğerleri da asla bu haftalarda ağrım olmazdı😏🤦
Cherry95 Canselyaren aynısı canım. Ne güzel 7. Haftadan sonra kasık ağrılarım bitti demiştim. Şimdi 11. haftadayım ve bacak aramda ağrı başladı. Bir de ilk bebek her şeye acaba mı diye korkarak bakıyorum :((( tecrübeli anneler varsa duysun sesimizi
Canselyaren Cherry95 aslında bnim bu 3 hamileliğim cnm ama diğerlerinde bu hastalarda ağrım hiç yoktu
Seva_aa Cherry95 senin agrilarin gectimi canim asiri siskinlik gaz ve agri hiss ediyorum ayni degisdimi sende
Cherry95 Seva_aa evet değişti :)) şişkinlik hala var kullandığımız demir ilacından kaynaklı da oluyormuş. Ama şuan 16. haftalığım ve ağrı sızı yok :) hamileliğin balayındayım diyebilirim. 2. trimester daha rahat geçiyormuş
Seva_aa Cherry95 bunu duydugumaa sevindim tukendim resmen 😆🔫gaz balonj gibi geziyorum ortalikda esim sen cok mizmiz oldun diyor