minikmelek1311 15.haftada geçirdim canım vitamin yazdı doktorum 3,4 çeşit omları kullandım, sürekli yemek ye bünyeni asla düşürme halsiz güçsüz kalırsan kötü olursun , su iç yemek ye meyve ye bol bol bir kaç güne bir şeyin kalmaz bebeği etkilemez hiç merak etme ben şimdi 34. Haftadayım bi sıkıntı olmadan atlattım