8+1 haftalık gebeyim. 7 haftalıkken kalp ayışı dinlemeye gittik ( doktor dinletmedi bebeğe zarar veriyormuş ) ama gösterdi kalp atışını. 12 haftalıkken dinleyecekmişiz . Peki şimdi bi daha ne zaman doktora gidiliyor. Herhangi bi sorun yoksa doltora gştmeye gerek varmı? 2 li test ne zaman yapılıyor . Bilginiz varmı 🥰