maydaymaydaymayday Canısı ben evlenirken saçlarım ombreydi,sonra gelin geldiğim şehir suyundan dolayı saçlarım döküldüğü için kestirip siyaha evde kendim boyadım tamamen kapandı sarısı.Ama saçlarım uzadıkça maalesef aralardan sarılar kızıl olarak çıktı 😀2 kez uçlarından kestirdim ama şimdi o kızıl olduğu için , diplerim kendi ana saçım ,ortalardan ara ara kızılları takıntı yaptım. Bir kuaför de bana o kızıllığı kapatmak için kendi ana saçından bir tık koyu renge boyayacağız dedi rengini de göstermişti ama unuttum ben onu.Çikolata kahvesi Ya da sıcak kahve tonları istiyorum hangi renk güzel duruyor acaba kapatır mı o kızıllığı uçlarından gene aldırıcam saçlarımın 🙈