Esrakeskn Kızlar çok yüksek değerde idrar yolu enfeksiyonu cıktı bitkisel de bi çözümü olur mu bunun?
Bsrabzks Esrakeskn bitkisel yöntemi var mı bilmiyorum ama 1 ay önce bendede çıktı bol bol su içmeni öneririm doktorum bana tek kullanımlık suda eriyen toz ilaç yazdı onu içtim. Kaç haftalıksınız
_gmzenur_ Esrakeskn Bende de dün çıktı kuzum doktor tek kullanımlık saşeler var ya ondan yazdı bol bol da su iç dedi. Akıntın var mı? Benden bugün yeşil akıntı gelmeye başladı enfeksiyondan ötürü…
Ay1997 Ben papatya demleyip onla yıkandım çok iyi oldu. Amma gebe değilim . Doktorunuzdan sorun zararı olurmu diye
Esrakeskn _gmzenur_ ben idrarda kan şikayetiyle gittim çok yüksek değerde enfeksiyon cıktı akıntı evet yeşil akıntıda başladı malesef
myangelson Esrakeskn antibiyotik verdiyse kesin kullan ben idrar yolu enfeksiyonundan erken doğum ile bebeğimi kaybettim ona bulaşmış kesinlikle kullanın yani