2626 valla kendimi hiç kasmadım girerken dua ettim sonra anestezici geldi pozisyonda durdum direk vurdu ve hissedilmiyor girdiği bile iğneyi dert etmeye gerek yok hiç 🤗 uyuştuktan sonra sonta takılıyor doktor geldi sadece çekiştirmeyi hissediliyor acı falan olmuyor bebiş çıktıktan sonra azcık uyku sütü veriliyor dikişler edilirken 5 dk falan galiba uyuyon kalktıysa dikişimin sonu dikiliyordu yanımda kayısı hoşafı götürdüm yeme içme geldiğinden ondan içtim bol bol bide nescafe ile bitter çikolata yedim baş boyun yada başka ağrılar için ayakların çözüldükten sonra yürütüyor hemşire ilk kalkamıcak zannediyor insan ama kalkıyorsun 😂 ha bide idrar durumu normale dönünce sonta çıkıyor ama çıkarken İnan hissedilmiyor kayıp geliveriyor yani 😂 ayağa kalkınca bi dikişte gerilme oluyor o kadar ben o gün hiç uyumadım yarım saat 1 saate bir sabaha kadar bol bol yürüdüm ne kadar yürürsen o kadar iyi oluyor acıcak diye sakın eğer olursan yürümemezlik yapma 😂 sabah hastaneden koşarak çıktım yani 😂