Merhabalar 28+1 gebeliğim bebeğimin hareketlerini 20.haftadan beri her gün hissediyorum , fakat 3 gündür sanki geçen haftaya göre daha sakin hareketler hissediyorum. yarım saatte bile 10 hareket sayabiliyorum düzenli hareket var ama öyle güçlü sert değil her zaman bu normal mi ? birde pozisyonuyla alakalı olabilir mi ? bebeğimin ayakları aşağıda duruyor 1 hafta önce ultrasonda doktor da söyledi öyleymiş. ayaklarını hareketlerini özel bölgemin hemen üstünde hissediyorum.