Perilisa bak şimdi, sadece anne sütü alan çocukların 10 güne kadar kaka yapmaması normaldir, çünkü; anne sütünün bütün içeriği çok zengin olduğu için bağırsaklarda tamamen emiliyor ve bebeğe besin olarak dönüyor, onun için de dışarı atacak pek bişey kalmıyor, 3 çocuk anasıyım, bebeğinin kilosu da iyidir bu arada dimi😍