Minikkedisila Kızlar 15+2 haftalığım cinsiyetin erkek olduğunu öğrendim. Doktor kafası 16+4 göbeği 17+1 haftalık önden gidiyor unu şekeri kes dikkat et riskli dedi. Sizin nasıl böyle bir durumunuz oldu mu? Biraz ürktüm açıkçası.
Kivircikgebe Korkmana gerek yok 34 haftalığız bizde hep iki hafta ileriden gidiyoruz ama yine de dikkat et canım doktorun dediğini yap ikili tarama testi vaktin de gelmiş sonucu şaşırtır falan boşuna stres yaparsın sonra
Kivircikgebe Minikkedisila hiç bi bilgim yok canım ben devlete gidiyorum hep iki hafta önde gidiyoruz doktor bi sorun yok dedi ama tabi baba 198 boy bende minyon değilim genetik de olabilir bizim