Reyhan35 Kızlar bebeğim 2 aylık wee baby aldim tutamıyor sürekli düşürüyor elini emmeye çalışıyor götürmeyi bilmediği içinde tutamıyo ve ağlıyo emzik düşünce de ağlıyo tutabileceği bı emzik öneriniz var mı
Gmzbiri Reyhan35 tecrübem yok henüz ama philips aventi tutuyo diyolar hem de meme reddi yapmıyomuş bebişler. Kızıma avent ultra air aldım.
Ebbelif Avent ultra air emzik aldım 2 li olanlardan İlk 2 gün vermedim zaten bebeğin midesi küçük sütümde damla damla geliyordu Gün acıktığında verdim hemen tuttu 2-3 dakka emdi sonra emzirdim Aklınızda olsun açken verirseniz tutması daha kolay olur