Minikannesi00 Mnk16 Bence en sağlıklı yorumu doktor yapar. Ben ilk gebeliğimde 48 le hamile kalıp 14 kilo almıştım ,kardiyoloji doktoru fazla almışsın demişti
Zeynepppdyg Mnk16 çok zayıf hamile kalmışsınız zaten bebeğin kendine yer açmak için kilo almanız gerekiyormuş 🙃vücut kitle indeksi normal kişiler için 10-14 kilo arası zayıflar için 14-20 arası diye biliyorum
Zehragur Bende 47 ile kaldım 21 22 arası aldım son haftalar şişlik oluyor onunda etkisi vardır bende 39 dayım. Üzülme bence veririz hızlıca❤️
mikaa Mnk16 iyi ki almissin ozaman canim 172 icin 44 cok zayif dert etme hic vermesende olur kilolu gozukmuyorsundur eminim
Mnk16 mikaa zaten vermesem de olur kilo gözükmüyor çok zayıf olduğum için ama merak ediyorum sağlık açısından hani daha fazla alan var mı falan diye
mikaa Mnk16 zaten cok zayif olanlar cok kilo alir, kilolu olanlarda daha az . Bence sizin durumunuzda normal . Zaten sekerde cikmamisda bir sey yoktur
Mnk16 izobellaaa-_- yakıştı kuzum da belli olmuyo diye 30 kiloya dayandım bana sıkıntı çıkarır mı diye
Selamcanim Çok aşırı zayıf olduğun için öyle kilo almışsın. Genel olarak sizin kilolarda olan kadınların durumu o. Sıkma canını. Doktor ne derse uygula.
Adamiranin__annesi Şuan 66 sin yani hemen hemen zaten Hamile olmasanda olman gereken kiloda sin bence takma.