incitanesi_ ben 2010 ve 2012 de ilki normal 2.si zorunlu sezaryen oldum 9 sene sonra 2. Sezaryenimi oldum bebeğim 3 aylıkken gebe kaldım normalde doktorum gebe kalmamın zararlı olduğunu söyledi çünkü benim yaptığım şok diyetler kullandığım zayıflama ürünleri karın kaslarını zayıflatmış dedi toparlanmadan gebe kalma dedi ama ben korunmama rağmen gebe kaldım doktorum evet biraz zorlayacak dedi çünkü daha önceki kilomda vardı 93 le gebe kaldım şuan 18 haftalık gebeyim 96 kg oldum arada kasık ağrılarım oluyo normal dedi doktorum daha sonra ağrıların biraz zorlayacak dedi o zaman geçicez ağrı kesicilere dedi bebeğim 7.5 aylık şuan biraz daha gebelik ilerleyince ağır kaldırmak yok dedi biraz temkinli olucaz dedi zaten doğumda tüpleri de bağlayıp bebek defterini kapatıcam doğumda dedim hani bi fark olur mu yok dedi normal sezaryen ameliyatı gibi diğer gebelerden bi farkın yok sadece onların gebelikte ağrı şiddeti 10 üzerinden 3 se senin 6 gibi biraz fazla olacak dedi ama bu kadar başka zararı yok dedi