hasretatar1 Kızlar merhaba son zamanlarda ayaklarımda çok kaşıntı oluyor duramıyorum neredeyse ve tırnak kenarlarım sertleşmeye başladı yaşayan var mı aynı durumu ? 34 haftalığız bu arada
hunilimom hasretatar1 mantar olmuş olabilir benim de ilk gebeligim de olmuştu doğumdan sonra tırnak batması yaşamıştım