şeker yüklemesi sonrasında gebelik şekerim çıktı, doktor ölçüm cihazı ile yemekten 1 saat sonra takip et demişti, 140 ’ün altında olması lazımmış, bbugün ölçtüğümde 79 çıktı, normal değerin alt sınırı konusunda bilgisi olan var mı, açlık kan şekeri bile 70 90 arası, 78 tokluk için çok az değil mi