Merhaba hanımlar sorum yukarda, 4 ay oldu korunmayı bırakalı ilk üç ay ovulasyon testiyle işimi garantiye almak istedim ama olmadı. Bu ay 4. Deneme de tutmadı. Hormon testlerim vs gayet güzel bulundu. Eşimi henüz bilmiyoruz gerçi.. 6 ay deneyip ondan sonra test yaptıracağız . Siz kaçıncı denemede kaldınız?