Arkadaşlar geçen hafta grip oldum ağır bir şekilde korona bile olabilir hatta ,neyse atlattım baya ama burun tıkanıklığı bir türlü geçmiyor eczaneden okyanus suyu aldım onu kullanıyorum ama hiç faydası yok hamile olmadan önce aktardan nefes açıcı bir ürün almıştım burnunun kenarına sürüyorsun nane yağı gibi ama hamile olduğum için kullanmak istemiyorum belki zararlıdır diye ,sizin bir öneriniz varmı burun tıkanıklığı için gece bile uykudan uyanıyorum normal sprey kullansam sıkıntı olur mu