Asdfgsedaasdfg Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim ayağa kalkarken biraz ani kalktım sağ kasığıma bıçak gibi ağrı girdi sonra lavaboua girdim çok hafif kanamam gelmişti bir kere sildim bir daha gelmedi. Sizce neydi bu olan başına daha önve gelen var mı acaba
Ahsenmom Asdfgsedaasdfg ne olduğu hakkında fikrim de bilgim de yok ama doktorum her zaman kan gördüğün an ne olur ne olmaz gel diyor. Doktorunuza gitmenizi tavsiye ediyorum
Asdfgsedaasdfg Gidicem doktora da işte bi sormak istedim başına gelen var mı diye ani bi leke gibi geldi mesela şuan hiç bir şey yok ne olduğunu anlmadım bile
Gizemozz Haftaya kadar bende de oldu düşük riski dedi doktor kafasına göre ilaç verdi doktorumu değiştirdim şans eseri . Bu doktorum enfeksiyon kanaması bu dedi. Şuan 33 haftalığız ve maşallahımız var 🌸Kendini çok korkutma ama mutlaka doktoruna görün için rahat tut ♥️
Asdfgsedaasdfg Gizemozz oh çok teşekkür ederim bende doktoruma en azından enfeksiyon olabilir mi derim. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok teşekkür ederim tekrar