lavinia12_ bugün tekrar gittim 30+2 olduk kilomuz da 1440 gr olmuş. Doktor hala geriden gittiğimizi ve dikkat etmemi söyledi. Özellikle et süt yumurta kaşar peyniri brokoli vs yememi önerdi. Genetik etkiler mi annem de bizleri 2600-2800 gram arası doğurmuş dedim, elbette etkiler senin bebiş de o civarlarda doğar gibi duruyor dedi. Bundan sonra 2 haftada 1 görüşelim gelişim geriliği olduğu için yakın takibe almamız gerekiyor dedi.. Açıkcası her şeye çok pozitif yaklaşan bi doktorum var onun böyle söylemesi ciddiyeti fark etmemi sağladı. Tabiki her bebek farklı her hamilelik de öyle. Doktorunuzun dediğine göre ilerleyin o elbet daha iyisini bilir..