qzm2022 Kızlar 22 haftamdayım devlet hastanesine gidiyorum renkli ultrasona sira verdiler cuma gunuymus bende pazartesi saniyordum sirami kacirdim gitsem doktorla gorussem bakarlar mi ya ozelde çok pahali
2bebe1gebe qzm2022 ay 2.geneliğimde bende ayın 31 sanarken 30undaymış 1 gün sizin gibi kaçırmıştım yani senin dün gelmen lazım demişti asistan ama sorun yok bakıyoruz demişti