38+2 deyim , nst de sancım çıktı. İki gündür zaten perişanım. Yarım tekrar gideceğim açıklık yok ama yarın yatis yapabiliriz dediler. Bu hafta içi kesin gelir bebeğin dediler🥲🙏 heyecan korku mutluluk stres adını koyamadığım bir sürü duyguyu aynı anda yasiyorum. İnşallah buraya yazabileceğim bir pozitif normal doğum hikâyem olur 🙏Dualarınızı bekliyorum.