Btl31 Mnk16 benim nabzımda 145-121 civarlarında hep baya da yoruyor beni sağlık ocağındaki hemşire şekerin düşüyoe olabilir dedi, bu haftaki kontrolümde de doktoruma danıştım kan değerlerin düşmüş olabilir dedi. Tahlil vereceğim yarın bakalım
Hamisbirhemsire Mnk16 benim 140 Lara bile çıkıyordu nefesimi kesiyordu uykudan uyandırıyordu kan değerlerime baktırdım normal çıktı sonradan geçti su an 115 filan Mak o da rahatsız etmiyor
Cansu1- Mnk16 keşke 100 atsa. 100 atınca ben diyorum nabzım normale döndü. 120-130lardayız azıcık ayakta dursam yetiyor tak tak tak başlıyor çarpıntı