Mnk16 bende 31+3 üm bende de oluyor..şeker testim gayet normaldi..ama sanırım insülin direncim düşük yani şekerim düşüyor gibi oluyorum bazen tansiyon mu diyorum ama bi tatlı bisey ağzıma atsam kendime geliyorum..1 hafta düzenli şeker ölçümü de yaptım gayet iyi çıktı ama ..valla bilgisi olan yazarsa bende sevinirim:)