Kizlar gecen yil agustos da klomen le hamile kaldim ama kimyasala dondu. Yine hamile kalirmiyim:( 8 ay dir gelen giden yok ama tedavi gormedim ilac icmedim. Reglim surekli gecikiyordu ovulasyon ne zaman oldugunu bilmiyordum. Bu ay femara kullandim insallah sonunuz hayirli olur🙂sorarsaniz neden kimyasal pihtilasma cikti bende(coraspirin kullaniyorum)