Dilan35 Kızlar 38+4 olduk biz nasipse kız bebek bekliyorum doğuma 10 gün kaldı yani ama bende hiç bi belirti yok ilk hamileliğim olduğu için merak ediyorum süreç nasıl ilerliyo
ILAYDAG Dilan35 bende 38+3 ilk hamileliğim kesinlikle anlattığın gibi hiç belirti yok okuyorum buradan kadınlar bu haftalarda doğuruyor. Tam olarak sancının da ne demek olduğunu bilmiyorum merak ediyorum valla bende burada bekleyim 🦋
Dilarac Nasıl belirti yok ilk zamanlarda da öule miydi ilk öğrendiğinde felan miden bulanmadı mı bendede belirti yok çinko
Dilan35 Dilarac ilk zamanlar koku hassasiyeti ve mide bulantısı oldukça fazlaydı 4. Aydan sonra hamdolsun çok güzel ilerledi şuan tek sıkıntı ayak şişmesi ödem
Dilan35 ILAYDAG ortak Habibe_ Valla kızlar bende de hiç belirti yok çok merak ediyorum ne olacak böyle ne zaman başlayacak özellikle kuaför temizlik işimi ona göre halletmek istiyorum