Maviasel
Doktora gidin yerleşme kanamasıdır diye hafife almayın durumu. Yerleşme kanaması da olsa doktorlar ona göre yönlendiriyo bende yaşadım doktorum bana gebelikteki her kanamanın risk oluşturabilceğini söyledi ve asla küçümsenmemesi gerektiğini. Sizede tavsiyem gidin en kısa sürede