badeninannesiii Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 💚 Gittiğiniz çok iyi olmuş içiniz de rahat etmiştir en azından. Ben de hep kendimi geriyorum 39dan önce doğuramam ya bişey olur diye ama aslında hiç ilgisi yokmuş yani 😂 37de de gayet çatır çatır doğuruyor insanlar hiç takmayın. Ben de şuan 36+4′üm darısı başıma 😂💚