Gunel650_20 38+5🤭 Kizlar bilen varsa yaza bilirmi.Bu aralar regl tipli agrilar var bide sumuksu akinti cogaldi.Sizce doguma azmk kalmisdir?
Hatice3558 Gunel650_20 Evet akıntın artması normal hele son zamanlar daha da artıcak rahim yumuşaması ve doğum kolaylığı için oluyormuş kaşıntı sızı koku olmadığı sürece sorun değil ama bunlar oluyorsa enfeksiyonda olabilir kontrol etmemiz lazım demişti doktorum. Ağrı normal hem doğum başlamasa bile ağırlık yapıyor bebek ben şuan 40+5 teyim ama o haftalarımda benimde ağrım oluyordu doğcak sanıyordum
Imaram3 Dnym123 maşallah baya erken acil lik olmuş sağlıkla gelsin minis. Özellikle neler yapıyorsunuz bu haftalarda
efnandogamoms 33+1 fakat doğum sancım geldi. Hastanede ilaç verıldı igne yapıldı. Sancıları durdurmak ve bebegımın cıgerlerını gelıstırmek ıcın. Çok korkuyorum sancılar tekrar gelecek diye . Umarım biraz daha bekler bebegım ♥️
Dnym123 AsliHa Teşekkür ederim😍 benimkinin pek içerde fazla durmaya niyeti yokmuş doktor öyle soyluyo bakalim 😄
Gunel650_20 Mervecntr kac haftaliksiniz?Ben bu persembe gidicem daha kontrole siz gitdinizmi ne diyo?
C-papatyam Kuskoysunlaryoluna son adet tarihiniz nedir aynı haftalarimiz gün olarak da ayni bende 18+5 ☺️🥰