Ala22 Selam kızlar🥰 Tüp bebekle hamile kaldım 5+5 im şu an ama karnım sanki 3-4 aylık gibi şişti var mı aranızda benim gibi olan 🥺
hulya_6363 Ala22 canm o gaz şişkinliğidir o haftada daha bebek yeni olusuyor karnın bebekten dolayı şişmez