Merhaba kızlar💕 30 Haziranda çok şükür bebeğimize kavuştuk. Sizlere bi fikir olması açısından buraya doğum hikayemi bırakmak istedim. Çatı muayenesinde çatı darlığı gözlendi. Normal doğumu çok istememe rağmen sezaryen kararı aldık. Spinal anestezi ile doğuma karar verdik Çünkü doğum anında çocuğumu hemen kucağıma almayı çok istedim. Düşük tansiyonlu olduğumu doktoruma belirttim böylece doğum öncesi tansiyonumun düşmesini engelleyecek bi ilaç verildi. Belden iğne vuruldu ve o an belden aşağımın uyuştuğunu hissettim. Aslında ayaklarımı oynatabiliyordum ama oynatamıyormuş gibi hissettim. Bu aşamadan sonra asla hareket etmemem gerekiyordu. Uyuşmadan dolayı panik olanlar oluyormuş ama ben heyecanla kızımı bekledim. Perdeden dolayı asla işlemleri görmedim kan da görmedim. Sadece dokunma hissettim. Ortam soğuk olduğu için biraz titredim ama bu çok normal her çıkan titriyor nerdeyse. Ufak kesi atıp çocuğumu çekerek çıkardılar. ( galiba bunu bi cihazla yaptılar) o an acısız anlık bi ıkınma hissettim. Evet sezaryende de ıkınma oluyormuş çok şaşırdım. İçgüdüsel bişeymiş sütün gelmesini sağlıyormuş. O an bebeğimin ağlamasını duydum ve mutlu son🥰 Rabbim isteyen hee kadına nasip etsin🙏🏻