Öncelikle selamlar kızlar 🙃 şimdi benim 23 ya da 26 temmuzda regl günüm, bazen 25 bazen 28 günde bir oluyor son iki aydır reglim o yüzden beklediğim iki tarih vardı yani 🙃 böyle sarımsı akıntım olduğu için 20 temmuzda awox erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı. Çok düzenli de ilişkim olmadı zaten bu ay o yüzden negatif bekliyodum zaten ama acaba mı dedim yaptım testi. 2 gündür de hafif bel kasık ağrım ve göğüs hassasiyetim var, dün de regl olmayınca 26sı gibi olurum diye düşündüm. Bugün hafif böyle açık kahvemsi akıntım oldu öğlen gibi, ara ara damla damla gelmiş pede sonra açık pembe geldi çok az. Normalde reglden önce benim öyle koyu renkli akıntı vs bişeyim olmaz direk kanamam başlar ve minimum 1 saate yoğunlaşır. Havalardan falandır diye düşündüm başta ama 8 saattir falan regl şeklinde bi gelen giden olmadı. Acaba testin yanılma payı var mıdır olabilir mi bişeyler ya 🙄 şu an bulunduğum yerde test vs alıp yapma şansım yok en azından bilen biri bi tahöin yürütebilir mi? 🙄