Burcu7260 https://resimyukle.io/r/PYxgnG9mhh Kızlar 14 haftalıkken kız olduğumu öğrendim cinsiyet değişir mi doktor kesin kız dedi ama formda okuyorum bazılarının doktorları kesin konuştuğu halde detaylı ultrasonda bakıldığın da cinsiyet farklı çıkıyormuş tırstım biraz bugünde herkese söyledim Kız olduğunu
Deletedmom_12 Burcu7260 bende sen gibi dusundum.canim 16 yı bekle derim ben 16 yi bekledim.12 de erkek demisti de yjnede bekledim bn
girl_boy_annesi Burcu7260 bi arkadaşım 22. Haftaya kadar kızı olacak sanıyordu detaylıda erkek çıktı Doktor yumurtalıkları görmesem kız derdim düğme gibi pipi var demiş 🤷🏻♀️
Nurrddn Cinsiyet değişmezde bazen doktorlar bilemiyorlar birşey eğer birşeyler felan alıcaksan biraz daha bekle hani o yüzden soruyorsan
girl_boy_annesi Burcu7260 herkeste yaşanmıyor ama canım banada 13. Haftada kız demişlerdi kızım oldu 🥰