Hayali2020 ilk gebeliğimde 5.aya kadar günde 6-7 kez istifra ederdim ve doktor hiç bir ilaç vermemişti şimdi 2.gebeliğim doktora prilam 10 mg yazdırdım kullanıyorum çok şükür hiçbir sıkıntım yok, bi günde bilerekten içmedim ki bulantı oluyor mu diye ve oldu sabah ağzıma acı su geldi ve kustum. Bende 8+2 deyim ve güzel geçiyor çok şükür. Sizde kullanın 🌸