Merhaba kizlar 36+3 olcaz yarın sabah itibariyle ve serkulajliyim yarın sabah dikişlerim alınacak bebeğin gelişimi 2 hafta ilerde ve suyumuz fazla bu nedenle erken dikişlerim alınacak sizlerden dua istiyorum 4 gündür net doğum belirtilerin var yarın doğurmuş bile olabilirim lütfen duanızı eksik etmeyin 3. Gebeligim ve 2 kaybim var bu haftaya gelmek bile Rabbim in mucizesi bebeğime saglikla kavuşmayı çok istiyorum umarım ben dahil isteyen dileyen bütün kadınlar sağlıklı gebelikler ve sağlıklı doğumlar yaşarlar