25+6 haftalık ikiz gebeyim. Program 99 gösteriyor lakiin erken doğum riskim olduğumdan(gebelik şekeri,lekelenme,bitmeyen idrar enfeksiyonu,böbreğimde büyüme) daha az kaldı gibi sanki.. ve henüz bebişlere alışverişe bu hafta başlayacağız ama bugün ayakta durduğum 2.dakikadan sonra dahi belimden kalçama aşşşırı bir ağrı geliyor adet olacakmış gibi. Bi yanım normal diyo bi yanım acaba sancı vs mi diye tedirgin. Var mı basına gelen annişler