Canlar ben bundan 5 yıl önce hayatımda ilk kez saçlarımı boyattım. Saçım koyu kahve açılması gerekiyordu istediğim renk için. Kuaför saçımı yaktı. Sonuç olarak belimde olan saçlarım dökülerek koparak saçma sapan bir hal aldı. Takma saç takmak zorunda kaldım düşünün. Sonra araştırırken bu maskeyi buldum. Dünyanın şampuanını ürününü denedim. Hiç bir şey bu maske kadar fayda etmedi. Kızlar tarife gelince. Eczaneden bepantol, evingen, bemiks bu üç ampülü alıyorsunuz. Tatlı badem yağı, yılan yağı ve hakiki zeytinyağı alıyorsunuz. Bu ampüllerden birer tane kırıyorsunuz içine 3 tatlı kaşığı badem yağ , 3 tatlı kaşığı yılan yağ koyuyorsunuz. Karıştırıp saç diplerine iyice sürüyorsunuz. Sonra artan maskenin içine 3 tatlı kaşığı zeytin yağ koyup bunuda uçlara sürüyorsunuz. Bone takıp 3 saat bekliyorsunuz. ( püf noktaları kullandığınız kaşık metal olmasın. Temiz saça maskeyi uygulayın. Yıkarken saçı ıslatmadan önce şampuanlayın sonra yıkayın yağ arınmaz diğer türlü. Ve bu maskeyi uyguladıktan sonra saça ısı uygulamayın. Haftada 2 kez mutlaka düzenli yapın. ) canlar saçınızı hem çok hızlı uzatacak hem kalınlaştıracak hem de yeni saçlar çıkaracak. Ve tavsiye Vegan şampuan kullanın. Kesinlikle piyasadaki Elidor panten vs vs gibi şampuanlardan uzak durun. İçinde paraben ve sülfat olmasın. Çok köpüren şampuan kimyasaldır. Bu maskeyi haftada 2 kez düzenli yapın. Şampuanınızı bitkisel alın. Ve saçlarınızı argan Hindistan cevizi gibi yağlarla besleyin.