Deleted_12 23 haftalığım daha yeni kilo almaya başladım 😅 yememi kısıtlamadım hiç, herşeyden yedim tabi sağlıklı şeylerden yedim şeker asitli içeceklerden cips vs abur cuburdan uzak durdum hep hareket halindeydim tabi onundan etkisi var, son üç ayda kilo alınıyormuş bebek büyüdüğü için daha çok besin ihtiyacı oluyormuş buda bizim iştahımıza yansıyor ve kiloları alıyoruz 😂😂 önemli olan bebişin sağlıklı olması kilo almakta sıkıntı yok