minik_kuzumm Merhaba kızlar 10. haftamdayım.Kasık ve karın bölgemde acı hissediyorum. Korkuyorum bebeğe bir şey mi oldu acaba diye. Bu haftalarda normal mi?
yagmur_225 minik_kuzumm canım bende 9+1 im. Aynı şikayetler bende de var. Doktor gayet normal dedi rahim ve bebek büyüdükçe bu tür ağrılar olurmuş. Vücudumuzda alışık olmadığınız değişikler oluyor sonuçta. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz🥰
minik_kuzumm yagmur_225 amin hepimizinki inşallah 🤲 Ağustosta kontrolüm var ama bu tarz ağrı acı arası bir şey olunca acaba hafta içi gitsem mi diye düşündüm.