Ozgeseker Bu kadar takıntılı olmak seni psikolojik olarak çok yorar. İnan ilk 2 ay senin gibiydim ama sonra baktım bu hamilelik böyle geçmez. Eskiler neler neler yermiş valla biz biraz pimpirikli davranıyoruz sanırım istemsizce. Şuan 36+3 olduk ama şuana kadar herşeyi yedim. Sadece midye yemedim 😂 Onun dışında sucuk da yedim hem de ne kadar..Sosis de yedim,ciğer de yedim. Ne yapayım canım çekti kendime eziyet mi etseydim. Doktorum da sıkıntı görmemişti. Biraz da sakinilan göze çöp batar mantığıyla gitmek lazım. Canın çekiyorsa git ye sefan olsun 😂