Merhaba hanımlar dünden önce çok stresli ve yorucu bir gün geçirdim akşam cereyanda kalmışım usuttum sanırım enfeksiyona dönmüş. Kaşıntı ya da yanma yok lakin sarı akintim var ve kasik ağrım. Dün gece gynomax xl fitil kullandım ve urocare adlı ilacı aldım bugün ağrım hafifledi ama akintim hala var normal mi acaba