Merhabalar… Benim dün ateşim 38 e ulaşınca bulunduğum yer bir ilçe onun aciline gittik parol serum ellerinde olmadığını söylediler isterseniz hap olarak kendiniz alın dediler neyse ben aldım kullandım ancak bugün 38 olmasa da 37.3 falan gördüğüm için burda özel hastane yok ama sağlık kabini diye bişey var orayı aradım ellerinde parol serum varmış hatta hamileler için vitamin takviyesi şeklinde serumlar varmış sizce öyle takviye serum alayım mi hiç yaptıran oldu mu? Covit için PCR verdim ama 24 saat geçmesine rağmen hala sonuç yok😔