kahvesever__ 37+2de doğum yaptınız küveze vesaire girmedi dimi? Ben çok pimpirikliyim yav niye böyleyim delirecegimmm 39dan önce doğarsa sıkıntı yaşayacakmisim hissi gitmiyor aklımdan 😂 Bı de sezaryan olucam yani. Ama bir an önce de doğurmak istiyorum diğer yandan. Ay fenalık geciricem😂