Sevgili anneler 32+5 teyim 2 gündür karın ağrısı gibi ağrılarım oluyor ve bebek karnımın alt tarafına toplanıyor taş gibi oluyor karnım. Haftaya doktor kontrolüm var gittiğimde de sorucam ama bunlar yalancı sancı mı oluyor bebek neden kendini öyle topluyor bilen var mı ? Hareketlerinde falan Bi sıkıntı da yok çok şükür