Bende 38+0′ım 2 aydır sağ bacagimdan dolayi yerlerdeyim bir yere yuruyecek olsam seke seke yürüyorum bazende agirligimi sol bacagima verip yurumeye calisiyorum o da olmuyor butun vucudumun agirligini kaldirdigi icin 2 adim sonrasi yanıyor mahfediyor oldugum yerde kaliyorum.Onun haricinde beni zorlayan bir durum yok cok şükür Diyarbakirin sicagi bile bacagimin agrisinin yaninda vız gelir artik sicakligi bile dert edemiyorum yeter ki adim atabileyim diyorum😫son 14 gun kaldi hayirlisiyla bakalim